Jsem freelancer – PPC specialista a konzultant

Správa PPC kampaní a jejich strategie

Jsem PPC specialista, který se zaměřuje na výkonnostní marketing pro firemní profily a služby. Zaměřuji se především na stavebnictví, cestovních ruch, HR, konzultační služby a několik dalších. PPC kampaně nastavuji na Google, Seznam, eTarget, Facebooku, Instagramu, LinkedInu.

Často ale pracuji i s e-shopy a nastavuji navíc různé zbožové porovnávače. Mojí další specializací je i webová analytika, která je v dnešní době online marketingu zásadní.

I když jsem freelancer PPC specialista a konzultant, nepracuji úplně sám. Mám řadu kontaktů, se kterými se můžu poradit a docílit tak ještě lepších výkonů.

Konzultant pro vaše kampaně

Zvládáte si PPC kampaně nastavovat sami nebo již máte někoho, kdo se tomu věnuje a jen potřebujete nestranný pohled na nastavení? V takovém případě se vám vyplatí si zaplatit pár hodin PPC konzultanta, který s vámi projede celkové nastavení účtu – nastavené strategie, rozpočty, klíčová slova, reklamy, zacílení a další nezbytné věci pro úspěšnou kampaň.

Proč zvolit freelancera jako PPC specialistu?

Pokud jste ve stavu, kdy hledáte někoho na správu nebo založení PPC kampaní, pak máte dvě možnosti, koho hledáte. Buď hledáte agenturu nebo freelancera. Jaký je v tom ale rozdíl a pro koho se rozhodnout?

Od freelancera můžete určitě očekávat nižší ceny ale také daleko osobnější přístup. Já osobně jsem ochoten nechat více času na zadání a oboustranném pochopení, na čem se bude dále pracovat a čemu se budeme věnovat. Obecně na českém trhu je problém, že se dnes každý snaží dělat online marketing již po přečtení knížky a vybrat správného člověka může být velmi složité. Někdy takový freelancer může nadělat více škody než užitku a proto je v tomto ohledu dobré více sledovat jeho reference, případně si je i obvolat. Takový volnoběžec může pracovat úplně sám a tak postrádat některé specializace. Nemusí to být ale vždy pravda. Někdy máte celé skupiny jednotlivců, kteří spolupracují a mohou vám zajistit i daleko lepší výsledky než agentury.

Pokud se poohlížíte po agenturách, určitě si připravte větší rozpočet. Ceny agentur se totiž pohybují 2x až 3x výše. Musí totiž zaplatit prostory, své specialisty a další náklady. Právě větší množství specialistů, které mají agentury k dispozici, je výhoda pro vás. Měli by totiž být schopni dosáhnout lepších výsledků. Záleží ale na agentuře. Často se setkávám, že samotnou agenturu tvoří několik freelancerů, takže agentura nemusí být ani velká výhoda. Také může docházet k dezorganizaci, pokud máte přiřazeného tzv. account člověka, se kterým komunikujte a který dále předává informace specialistovi. Každopádně při výběru agentury koukáte na její známost a renomé. Čím lepší mají značku, tím stabilnější výsledky, ale také vyšší ceny.