Proč si nechat plnit obsah specialisty?
V Česku převládá trend, kde každý umí všechno nejlíp a všemu rozumí. Samozřejmě to tak není a u věcí, kde je potřeba cit, to platí dvakrát.
První dojem z webových stránek je velmi důležitý. Často rozhoduje o tom, zda si návštěvník objedná vaše služby/produkty. Pokud stránku naplníte nevzhledným textem a k tomu přidáte několik nepasujících obrázků, návštěvník si s velkou pravděpodobností vybere raději konkurenci, která se nebála investovat těch pár korun do lepšího vzhledu.
Předem daný vzhled
Od programátora již dostáváte předem daný vzhled a pro člověka, který nerozumí systému, se může zdát, že ohledně vzhledu již není moc možností. Opak je pravdou. Častokrát můžete dostat tzv. shortkody nebo další prvky, kterými lze obsah stylizovat. Na to už je ale třeba někdo, kdo tomu více rozumí.
A co načítání webu?
Plnění samozřejmě není jenom o vzhledu stránky. Špatným naplněním webu můžete zásadně ovlivnit rychlost načítání webu. Přitom tato vlastnost je čím dál více hodnocená vyhledávači a může vás stát drahocenná místa.
Většina chyb totiž nastává při plnění obrázků, které nejsou komprimované nebo ořezané. Jsou pak zbytečně velké. Návštěvníkovi nijak nepomohou, ale zhorší hodnocení webové stránky.
Proč si tedy nechat plnit obsah?
Vždy je lepší, pokud se alespoň trochu vyznáte v kódu. I když máte předem naprogramovaný systém, občas nemusí rozumět a je třeba zasáhnout do zdroje. Také je dobré znát nějaké trendy internetu a co funguje. Navíc profesionálové mají různé nástroje, které jim pomáhají a tím šetří spoustu času.
Investujte tedy těch pár korun navíc a nechte si naplnit obsah profesionálně. Web je vaše investice i vizitka a podle toho by měl i vypadat.